قدس آنلاین - یزد : نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت : یکی از مهمترین راههای ترویج فرهنگ قرانی در جامعه ، بیان آثار ملموس انس و مجالست با قران کریم توسط فعالان در این زمینه است.

ترویج فرهنگ قرانی با تبیین آثار انس با قران امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،محمدرضا حبیبی در آیین افتتاحیه مسابقات منطقه ای قران کریم قوه قضاییه اظهار داشت: انسان ها در زندگی به دنبال بهترین و استوارترین راه جهت نیل به سعادت دنیوی و اخروی هستند و قران بهترین و معرف برای نیل به این هدف است.

وی با اشاره به آیه 57  سوره یونس افزود : در این آیه شریفه تأکید شده است که قران برترین موعظه از جانب پروردگار و هدایت و رحمت نیز برای مومنان خواهد بود .

این مقام قضایی تصریح کرد : همواره باید شاکر درگاه الهی بود که توفیق حضور و خدمت در مجالس قرانی و همچنینی مجالست و مرافقت با این مصحف شریف به ما اعطا شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی قوه قضاییه و توجه ویژه به امور قرانی در سنوات اخیر گفت : برنامه ریزی و جلب مشارکت همکاران در امور دینی و قرانی از برنامه های خوب حوزه معاونت فرهنگی قوه قضاییه است که این قوه را از یکنواختی رسیدگی ها قضایی بیرون آورده است .

وی از میزبانی استان یزد از 6 استان جنوب شرق کشور ابراز خرسندی کرد و بیان داشت : حضور در محضر قران ، انس با آن و خدمت به فعالان عرصه های قرانی افتخاری است که امسال نصیب استان یزد شده است.

حبیبی ضمن تشکر و قدردانی از معاونین فرهنگی 6 استان جنوب شرق کشور گفت : بدون تردید تلاش های معاونین فرهنگی دادگستری ها سبب ساز حضور قاریان و حافظان قران کریم در این مسابقات شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.