قدس ‌آنلاین- تبریز: سرمربی تراکتور سازی تبریز گفت: تعطیلات لیگ شرایط را برای هر تیمی سخت می کند تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی با حضور در نشست خبری پیش از بازی دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان در خصوص این دیدار دو تیم گفت .

هر بازی سختی و مشکلات خود را دارد/ تعطیلات لیگ شرایط را برای هر تیمی سخت می کند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، تونی اولیویرا در گفت‌وگ با خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات لیگ شرایط را برای هر تیمی سخت می کند تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی با حضور در نشست خبری پیش از بازی دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان در خصوص این دیدار دو تیم گفت .
مثل همیشه هر بازی سختی و مشکلات خود را دارد و ما می دانیم حریف چگونه برای ما مشکل ایجاد می کند و از این رو همه تلاش خود را به کار می گیریم تا با عبور از این مشکلات نتیجه ایده آل را کسب کنیم .
تیم سیاه جامگان در میانه زمین بسیار بسته بازی می کند و از ضد حمله ها به خوبی استفاده می کند و ما همه تلاش خود را می کنیم با تدابیری که داریم به سه امتیاز بازی برسیم .
تونی در خصوص محرومین و مصدومین تیم برای بازی فردا گفت : ما سینا عشوری را به خاطر مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهیم داشت .
لیگ ایران امسال با تعطیلاتی روبرو است که شرایط را برای هر تیمی سخت می کند ، در این لیگ تیم هایی که تغییراتی نداشته اند خوب نتیجه می گیرند همچون گسترش و ذوب آهن که شرایط خوبی را سپری می کنند ولی تیم هایی همچون ما که تغییرات عمده ای داشته ایم و بالای 90 درصد تغییر در ترکیب تیم داشته ایم شرایط بسیار سختی را تجربه می کنیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.