مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در صنعا ادامه تجاوز عربستان و فروش سلاح‌ از سوی آمریکا به این کشور برای ادامه جنگ در یمن را محکوم کردند.

تظاهرات گسترده در صنعا در محکومیت ادامه تجاوزات عربستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن حمل پرچم‌های کشورشان اعلام کرده که "همچنان در مقابل تجاوز وحشیانه عربستان به یمن و دفاع از وطن و حاکمیت خود به عنوان یک حق مشروع" پایدار هستند.

شرکت کنندگان تاکید کردند: مردم یمن همچنان با مستکبران و تجاوزگران مقابله خواهند کرد و هرگز به کشورهای متجاوز اجازه نمی‌دهند که برنامه‌ها و طرح‌های خود را در یمن اجرا کنند.

تظاهرکنندگان یمنی گفتند "قرارداد تسلیحاتی اخیر آمریکا و عربستان نشان داد که چه کسی پشت تجاوز و دشمنی علیه یمن قرار دارد. این معامله کشورهای متجاوز و مستکبر را که مدعی جنگ با تروریسم هستند و در عین حال از تروریست‌ها حمایت می‌کنند" رسوا کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی تظاهرکنندگان آمده است: یمنی‌ها ادامه حمایت‌ از عربستان با سلاح‌های ممنوعه و ادامه سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های عربستان را محکوم می‌کند.

در این بیانیه بر لزوم تحت پیگرد قرار دادن عاملان تجاوز به یمن و محاکمه آنها در مقابل دادگاه‌های بین المللی تاکید شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.