۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
کد خبر: 323996

قدس آنلاین- تبریز: آذر ماه فرا رسید. سومین ماه از فصل دل‌انگیز پاییز خداوندی. ماهی که در خود عطر و بوی مدرسه عشق دارد.

با هرچه عشق نام تو را می‌توان نوشت
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جمهوری اسلامی ایران، پاینده و استوار، سرافراز و باعزت بر بلندای تاریخ ایران در درخشش است، 37 سال پایداری در برابر ناملایمات، مردم غیور آن را آبدیده‌تر و توانمندتر کرده است.


بسج، این یادگار ماندگار خمینی کبیر(ره)، نقطه عطف این همه بالندگی است. مدرسه عشق، دانش‌آموزانی معشوق به خدا و نظام اسلامی را پرورش داده است. همانانی که سر دادند تا سِرّ عشق سَر به مُهر بماند و جان دادند تا سرافرازی ارمغان ایثارشان باشد.

بار دیگر در هفته بسیج و در ایامی متعلق به بسیجیان قرار داریم، هرچند همه روزها و ماه‌ها و سالیان این ملت، عجین با بسیج و بسیجی است.

در مقطعی که ایران عزیز اسلامی یکی از حساس‌ترین دوران‌های خود را می‌گذراند و در زمانی که پس از سال‌ها تلاش و مبارزه دیپلماسی، قدم به مرحله جدیدی از تحولات اقتصادی گذاشته‌ایم، با اقتدا به رهبر عزیزمان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دولت تدبیر و امید بر آن است تا به لطف خدا و حمایت‌های همیشگی رهبری معظم انقلاب، دوران پساتحریم را به کمک همین مردم عزیز و به زیبایی هرچه تمام‌تر طی کند و در این راه سخت و پربار، بسیج و بسیجی را همراه و همیار خود می‌داند.

درود خدا بر تمامی شهیدان والامقام انقلاب اسلامی. سلام خداوند به روح پرفتوح همه ایثارگران و خانواده‌های عزیز آنان. پاینده باد یاد و نام شهدای عالی‌قدر بسیج و استوار باد پرچم بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

اسماعیل جبارزاده
استاندار آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.