قدس آنلاین:مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد به همراه هیئتی از رسانه های استان با خانواده های دو شهید بسیجی شهرستان بجنورد دیدار کردند.

دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه  خراسان شمالی با خانواده شهدا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، در این دیدار ها که  با خانواده شهید بسیجی قهرمان  گریوانی در روستا گریوان  و خانواده شهید رجبعلی  درتومی در  بجنورد برگزار شد ، محسن زاهد احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : گذشت زمان و شرایط حاکم بر دنیای امروز عظمت و ایثار شهدا را بیش از پیش نمایان تر و ملموس تر می کند.

وی افزود : امنیت امروز کشور مرهون خون همین شهداست ، وظیفه ما پاسداری از خون شهداست و بسیج رسانه تلاش دارد خبرنگاران را بیش از پیش با راه و هدف این شهدا آشنا کند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی  عنوان کرد : نقش رسانهها را در دنیای کنونی بیبدیل میداند در این باره میگوید: رسانه زبان گویای وقایع پیرامون است به همین دلیل اصحاب رسانه استان تلاش میکنند تا در حد تکلیف راه و منش شهدا را ترویج و تداوم بخشند.

محسن زاهد احمدی  در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا اصحاب رسانه استان بتوانند تا در هر ماه با یکی از خانواده شهدای روستایی دیدار کنند .

حجت الاسلام یوسف محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد نیز در این دیدار ها با اشاره به اینکه  پدر و مادر شهدا  به عنوان الگوی عملی تربیت فرزندان انقلابی در  شهر ها و روستاها هستند افزود : مردم و  بویژه خانواده ها  از حضور خانواده شهدا  برای کسب معرفت و  تربیت فرزندان خود الگو بگیرند.

وی افزود : اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک ضرورت در حال حاضر بیش از پیش احساس می شود و رسانه ها نقش مهمی در این خصوص دارند .

علیزاده سرپرست روزنامه قدس در استان و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا و خانواده های آنان عنوان کرد : امروز بیش از پیش نیاز به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در جامعه داریم .

شهید بسیجی  قهرمان گریوانی در سال 65 در عملیات کربلای 4  و شهید  بسیجی رجبعلی درتومی در سال 68  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در ابتدای این دیدار حاضرین با حضور در گلزار شهدا گریوان به مقام 18  شهید  مدفون در این گلزار شهدا ادای  احترام کردند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.