قدس آنلاین- لرستان: با مشارکت حوزه هنری لرستان و سازمان حج و زیارت استان فراخوان نمادسازی، جهت تولید آثار حجم برای اجرای یادمان این حادثه در میادین شهرهایی که در فاجعه منا شهید داده‌اند باعنوان «مهاجران الی‌ا...» برگزار می‌شود.

فاجعه منا توسط هنرمندان لرستانی نمادسازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، نمایشگاه کاریکاتور «آل‌ سقوط» با موضوع فاجعه منا، یکشنبه، یکم آذرماه با حضور رئیس حوزه هنری لرستان، مدیرکل حج و زیارت استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از هنرمندان لرستان افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل آثار برگزیده جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع فاجعه منا است که به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و به‌مدت یک هفته در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان میزبان نگاه علاقه‌مندان است.

در این مراسم، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان ضمن استقبال از ابتکار حوزه هنری در این زمینه، گفت: ثبت شدن زوایای گوناگون این فاجعه در قالب آثار هنری ضمن ارائه تصویری از این حادثه به مخاطبان امکان ثبت تاریخی این رویداد را فراهم می‌آورد.

در حاشیه این مراسم جلسه هماهنگی و مشارکت در تولید محصولات فرهنگی و هنری میان حوزه هنری لرستان، سازمان حج و زیارت و سازمان تبلیغات اسلامی استان در دفتر رئیس حوزه هنری لرستان برگزار شد که طی آن مقرر شد با مشارکت حوزه هنری لرستان و سازمان حج و زیارت استان فراخوان نمادسازی، جهت تولید آثار حجم برای اجرای یادمان این حادثه در میادین شهرهایی که در فاجعه منا شهید داده‌اند باعنوان «مهاجران الی‌الله» برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.