قدس آنلاین- شهرکرد: اجرای پنج پروژه زیربنایی و فرهنگی شامل دو پل، دو ایل راه عشایری و یک حوزه علمیه با اعتبار افزون بر ۴۵ میلیارد ریال را از طرح های بنیاد برکت در استان چهار محال و بختیاری می باشد.

بهره برداری از ۴ طرح بزرگ عمرانی در شهرستان های محروم استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،استاندار استان،معاونین استاندار،مدیرعامل بنیاد برکت و تنی چند از مسئولان و مقامات محلی از ۴ طرح بزرگ عمرانی در شهرستان های کوهرنگ،کیار و بروجن بهره برداری شد.

مدیرعامل بنیاد برکت در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: ۷ طرح توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی توسط این بنیاد در استان چهارمحال وبختیاری تکمیل شده که امروز با حضور مسوولان رسما بهره برداری از این طرح ها آغاز شده است.

عارف نوروزی این طرح ها را شامل سه طرح توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، چهار طرح زیربنایی و یک حوزه ی علمیه با مجموع سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گفته وی، سه شرکت شهد زاگرس جهان بین تولیدکننده انواع مالت در شهرک صنعتی هفشجان، شرکت کاسپین پلیمر سپاهان تولیدکننده پلیمرهای خاص و فوم های فشرده و شرکت نشاسته سپیدان زرین تولیدکننده انواع نشاسته از آرد گندم و ذرت واقع در بروجن با اعتباری حدود ۲۶۵ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی یک هزار و ۷۰نفر با مشارکت بنیاد برکت تکمیل شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت اجرای پنج پروژه زیربنایی و فرهنگی شامل دو پل، دو ایل راه عشایری و یک حوزه علمیه با اعتبار افزون بر 45 میلیارد ریال را دیگر طرح های تکمیل شده این بنیاد در چهارمحال و بختیاری برشمرد.
به گفته وی، دو ایلراه عشایری 'تلخدان - سه جو' و ' ایلراه جیرون - لم لمی' با تخصیص اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت به بهره برداری رسید.
نوروزی یادآور شد: یک پل روستایی نیز در منطقه «سررک» چهارمحال و بختیاری، با تأمین اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت و با مشارکت و همکاری معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی تکمیل و بهره برداری شد.
وی گفت: آغاز عملیات ساخت پل دیگری در مسیر تردد عشایر استان با نام پل تختی در منطقه پوزگان به کوه میلی، با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال انجام می شود.
نوروزی ادامه داد: پروژه حوزه علمیه تلورد در شهرستان کوهرنگ نیز با سرمایه گذاری بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.