قدس آنلاین-ایلام: معاون امنيتی- انتظامی وزارت کشور گفت: شرایط امنیتی و امکانات ایجاد شده در مرز مهران رضایتبخش است.

شرایط و امکانات مرز مهران رضایتبخش است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار حسین ذوالفقاری در بازدید از مرز بین المللی مهران با بیان اینکه خوشبختانه شرايط امنيتی کشور و اقدامات انجام شده در مرزهای خروجی اطمینان بخش است، اظهار داشت: زائران حتماً باید ویزا و گذرنامه قانونی و معتبر همراه داشته باشند چرا که طی مذاکرات بعمل آمده  با مقامات کشور عراق، آنان از ورود افراد فاقد گذرنامه و ويزا به خاک کشورشان ممانعت می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد زائران در مرزها روان است و به سهولت انجام می گیرد، افزود: در مرزهای کشور به هيچ وجه ويزا صادر نمی شود و زائران بایستی با ویزا و گذرنامه معتبر در مرزها حضور یابند تا زمینه خروج شان از مرز فراهم شود.

معاون امنيتی- انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برنامه ريزي های بسيار خوبی در حوزه امنيتی و انتظامی برای خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین صورت گرفته است و هیچ مشکلی وجود ندارد، بیان داشت: خوشبختانه شرایط امنیتی و امکانات ایجاد شده در مرز مهران رضایتبخش است.

گفتنی است، سردار حسين ذوالفقار معاون امنيتی- انتظامی وزرات کشور و سعید اوحدی رئيس سازمان حج و زيارت کشور در رأس هیئتی از پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جریان فعالیتها قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است و سال قبل بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند و پیش بینی می شود که امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.