قدس آنلاین – سبزوار : مدیر مخابرات سبزوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۷۱ متر کابل تلفن در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی سرقت شده است.

عدم وصول مطالبات از مهمترین مشکلات مخابرات  سبزوار است

کاظم نیکومنش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار یکی از معضلات اساسی در این شهرستان را سرقت کابل های هوایی تلفن عنوان کرد و افزود : این سرقت ها سبب کند شدن تعمیرات و ارائه خدمات دهی به مردم این شهرستان ها شده است.

 وی کمبود کابل تلفن ثابت را از مشکلات مخابرات سبزوار دانست و با بیان اینکه سرقت کابل در برخی مناطق به اندازه ای بوده که خدمات مخابرات را با مشکلات جدی مواجه کرده است یاد آور شد : با توجه به محدودیت های شرکت ارتباطات سیار، تامین کابل جدید و نصب آنها در محل های سرقت شده با مشکل مواجه است که این امر سبب تاخیر در ترمیم شبکه برخی مناطق و گلایه مشرکین شده است.

نیکومنش با اشاره به اینکه بیشترین سرقت کابل در سبزوار مربوط به شهر و یک روستا از توابع بخش مرکزی این شهرستان بوده است اظهار داشت : با هماهنگی نهادهای امنیتی و انتظامی سرقت کابل در برخی مناطق شهرستان طی ماه های اخیر کاهش چشمگیری داشته اما در برخی شهرستان ها و مناطق دوردست هنوز شاهد سرقت کابل تلفن هستیم.

مدیر مخابرات سبزوار مطالبات وصول نشده را نیز از دیگر مشکلات این اداره ذکر کرد وخاطر نشان نمود : هم اکنون شرکت مخابرات از مردم و برخی نهاد ها و سازمان های دولتی شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بیش از 9 میلیارد ریال طلبکار است.

نیکومنش ادامه داد: با پرداخت این مطالبات بسیاری از مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم این شهرستانها حل خواهد شد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.