قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امروز در شملچه فرمانده و سرباز در کنار همدیگر و دوشادوش یکدیگر در خدمت زائران اربعین حسینی هستند، گفت: در یک کلام همه لشکر عاشورا برای خدمت به زائران امام حسین (ع) یک‌جا جمع شده‌اند.

امروز همه لشکر عاشورا برای خدمت به زائران ثارالله جمع‌ شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده ضمن حضور در شملچه اظهار داشت: امروز خداوند عنایت کرده است تا  همچون روزهای شجاعت و شهامت در کنار فرماندهانمان در خدمت زائران سیدالشهدا باشیم و به زوار اربعین حسینی خدمت کنیم.

 


وی ادامه داد: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف، برای اینکه قبور مطهر اهل بیت (ع) از زیرسلطه رژیم صدام خارج شوند جنگ می‌کردند و امروز همان رزمندگان و نیروها در خدمت زوار حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

جبارزاده با اشاره به حضور رزمندگان عملیات کربلای 5 در شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: آن روز شرایط ایجاب می‌کرد در راه امام حسین(ع) و آرمان‌های حسین(ع) بجنگیم و امروز ایجاب می‌کند در خدمت زائران مولایمان علی(ع) و سیدالشهدا (ع) باشیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه امروز در شملچه فرمانده و سرباز در کنار همدیگر و دوشادوش با یکدیگر در خدمت زائران اربعین حسینی هستند، افزود: همه رزمندگان در بخش‌های مختلف در حال خدمت هستند، فرماندهان گروهان و گردان کفش زوار را پاک می‌کنند، پدران و برادران شهدا در آشپزخانه‌ها در حال آشپزی هستند و در یک کلام همه لشکر عاشورا برای خدمت به زائران امام حسین (ع) یکجا جمع شده‌اند.
جبارزاده خدمت به زائران حسینی را شیرین‌ترین لحظات برای رزمندگان جنگ تحمیلی دانست و گفت: شیرین‌ترین لحظات این است که ببینیم رزمندگان به آرزوی خود رسیدند و خداوند عنایت کرده و باید قدردان  نعمت‌های خدواند و عنایاتش باشیم.
وی گفت: شکرگزاریم که با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه  مردم  عزیز و بزرگوار آذربایجان شاهد خدمت رسانی به زوار حسینی هستیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی افزود:  امروز رزمندگان با پیمودن صدها کیلومتر از تبریز به شلمچه آمده‌اند و به زوار خدمت می‌کنند و این نشان از روحیه همیشه در صحنه  بودن مردم آذربایجان است.
جبارزاده با یادآوری عملیات کربلای 5 تشریح کرد: ما عزیزانمان را در شلمچه تقدیم کردیم، یک شب در میان عملیات داشتیم و چقدر از نیروهایمان به خون خود غلتیدند و یا جانباز شدند.
 وی خاطر نشان کرد: کربلای 5 برای ما فقط یک عملیات نیست، بلکه بخشی از تاریخ جنگ است که با خون نوشته شده است، هرکس بخواهد این عملیات را مرور کند اشکش جاری می‌شود و نتیجه کربلای 5 است که می‌بینید امروز بار دیگر همه در خدمت زائران حسینی هستیم.
وی گفت: راه ما همان راه رزمندگان است و باید سپاسگزار کسانی نیز باشیم که نتوانستند در کنار ما باشند و با حمایت‌های مالی خود، کاروان عظیم اربعین را همراهی کردند.
استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن حضور در منطقه شلمچه از آشپزخانه، بخش روادید و محل ورود و خروج خودرو ها بازدید و از مراحل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار رضایت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.