قدس آنلاین- لرستان: خطیب نماز جمعه خرم آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه کسانی که به زیارت امام حسین (ع) می روند هرگز آتش جهنم را نخواهد دیدگفت: ایمان، اخلاص و عمل صالح از جمله شروط برای زیارت می باشند.

نمایش قدرت اسلام در پیاده روی اربعین حسینی

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، امام جمعه ی خرم آباد اظهار داشت: اسلام ناب محمدی ریشه در قرآن و عترت دارد و پیروان اسلام ناب محمدی قدرت اسلام را در پیاده روی اربعین به نمایش خواهند گذاشت. حجت الاسلام و المسلیمن میرعمادی به روز سه شنبه دهم آذر اشاره کرد و افزود: مسأله ی قانون گذاری و نظارت بر مدیران و مسؤولان و اجرای قوانین، مسؤولیتی بسیار سنگین است. وی یکی از راه های نفوذ دشمن را ورود به مجلس دانست و عنوان کرد: یک مجلس انقلابی افرادی انقلابی و ولایت مدار می خواهد تا در برابر نفوذ دشمن بایستد. نماینده ی ولی فقیه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رییس جمهور روسیه، این دیدار را دیداری تاریخی دانست که از اهمیت بین المللی برخوردار می باشد. امام جمعه ی خرم آباد با نگاهی به برگزاری اجلاس سران و مجمع عمومی کشورهای صادرکننده گاز در ایران

یادآورشد : ایران سومین کشور تولید کننده گاز است. وی بنیان گذار این اجلاس را مقام معظم رهبری دانست و گفت: این اجلاس یک اهرم فشار برای تحریم اقتصادی و سیاسی جهان خواهد بود. حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به آیه 155 سوره نور به شخصیت امام زمان در قرآن اشاره کرد و افزود: در این آیه خداوند به کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده اند بشارت می دهد که با داشتن ایمان و عمل صالح می توانند به مقام خلیفه الهی برسند. وی با اشاره به  نشر دین و آیین خداوند ،از میان رفتن خوف و وحشت و تبدیل ترس به امنیت را از دیگر بشارت ها دانست و عنوان کرد: پرستش خداوند یگانه و از بین رفتن مظاهر شرک و کفر از دیگر بشارت هایی است که خداوند به افرادی که ایمان آورده و عمل صالح انجام می دهند وعده می دهد.

زینب

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.