قدس آنلاین: فرمانده انتظامي شيروان از کشف ۵ هزار و ۴۰ نخ سيگار قاچاق از واحدهاي صنفي اين شهرستان خبر داد.

کشف ۵ هزار نخ سيگار قاچاق در شيروان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ "مسعود وحيدي" با اعلام جزئيات اين خبر، گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا و همچنين گزارشات رسيده مبني بر فروش انواع سيگار قاچاق در واحدهاي صنفي شيروان، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران نظارت بر اماكن عمومي اين فرماندهي قرار گرفت. 

وي افزود: مأموران با همکاري اداره دخانيات خراسان شمالي و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شيروان در بازرسي از واحدهاي صنفي تعداد 5 هزار و 40 نخ سيگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان با بيان اينکه در اين رابطه دو متهم نيز دستگير شدند، تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه اقلام مکشوفه براي سير مراحل قانوني به اداره دخانيات استان خراسان شمالي تحويل داده شدند.

سرهنگ"وحيدي" همچنين خاطرنشان کرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد و با آنان برخورد جدي و قانوني مي شود.

وي در پايان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.