جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در دومین نشست پلیس‌های تخصصی قرارگاه ظفر بیان داشت: خدمت به زائرین حسینی کار بزرگی است و خداوند متعال و شهدای آرمیده در شهر مهران اهمیت آن را می‌دانند.

امنیت و کنترل ترافیک در مرزهای تردد زائران‌ / کاهش ۳۰درصدی سرقت در مهران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، سردار «محمدجواد زاده کمند» در دومین نشست پلیس‌های تخصصی قرارگاه ظفر در مهران اظهار کرد: امنیت و کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی شهرهای مرزی کشور بر عهده پلیس بوده و اصلی‌ترین بخش از مأموریت اربعین حسینی بحث امنیت در خروج و برگشت زائرین به کشور است که این امر نیز با تلاش نیروهای تخصصی پلیس‌ حاصل خواهد شد.

 

وی با اشاره به ورود چند صدهزارنفری زائرین اربعین حسینی به شهر مهران، افزود: با در نظر گرفتن ورود صدها هزار نفر عاشق و دلباخته حضرت سیدالشهدا(ع) به شهر مرزی مهران خوشبختانه کاهش 30 درصدی سرقت در این شهر را شاهدیم و مأموریت ما زمانی به پایان خواهد رسید که همه زائرین با امنیت کامل وارد کشور و شهرهای خود شوند و در این خصوص باید برای روزهای آینده نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی به عمل‌آوریم.

 

زاده کمند بابیان اینکه مرز مهران برای خروج بسته است تصریح کرد: هیچ‌گونه خروجی به سمت کشور عراق از مرز مهران نخواهیم داشت و مرزهای چزابه و شلمچه برای زائرینی که از روادید قانونی برخوردارند و قصد سفر به عتبات عالیات رادارند باز است.

 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا ادامه داد: حضور قرارگاه ظفر نیروی انتظامی در استان‌های ایلام و خوزستان بسیار محترم و مغتنم بوده و حضور و همکاری همه مسئولین بر تقویت و اقتدار این قرارگاه افزوده است و از توان و ظرفیت همه دستگاه‌های خدمات رسان به‌منظور امنیت مطلوب‌تر استفاده خواهیم کرد.

 

 

تاثیرگذاری عشق و مجاهدت در انعکاس فعالیت‌های ناجا در اربعین

 

 

 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: معاونت اجتماعی نقش مؤثری در فضاسازی و انعکاس خدمات ارزشمند رده‌های مختلف ناجا در مأموریت اربعین را دارد.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه ایلام، سردار «محمدجواد زاده‌کمند» همچنین در بازدید از قرارگاه فرهنگی اربعین در مرز مهران اظهار کرد: امروز ایجاد امنیت بهترین و اصلی‌ترین اولویت پلیس در اربعین است و مأموریت اربعین ماندگارترین و پرافتخارترین مأموریت ناجا محسوب می‌شود.

 

وی بابیان اینکه وقتی عشق و مجاهدت باهنر آمیخته گردد به بهترین شکل به مخاطبان عرضه می‌شود، افزود:معاونت اجتماعی در فضاسازی و انعکاس خدمات ارزشمند رده‌های مختلف ناجا از ابتدای مأموریت اربعین به بهترین وجه ممکن عمل کرده است.

 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی در این مدت، در عرصه رسانه و سایر حوزه‌های اجتماعی توانسته است به‌خوبی در قرارگاه اربعین ایفای نقش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.