قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: بیش از ۶۰ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده و این مرز را برای بازگشت به کشور و شهرهای خود انتخاب می کنند.

بیش از ۶۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید با بیان اینکه مرز و پایانه مرزی مهران در چند روز اخیر، ترافیک سنگین ولی روان و بازگشت حجم زیادی از زوار را تجربه می‌کند، اظهارداشت: تمام امکانات و خدمات لازم برای بازگشت زوار در پایانه و شهر مرزی مهران و همچنین در مسیرهای مختلف فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد از زائران حسینی که به کربلای معلی سفرکرده، مرز مهران را برای بازگشت به کشور انتخاب کرده‌اند، افزود: در روزهای منتهی به ایام اربعین حسینی بیش از 85 هزار خودرو در پارکینگ‌های مختلف ورودی مهران، شهر مهران و پایانه مرزی مهران پارک شده و هم اکنون با بازگشت زوار، بیش از 50 درصد پارکینگ‌های شهر مهران از خودرو تخلیه ‌شده اند.

استاندار ایلام به تعداد یک هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از پایانه مرزی مهران به شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در راستای انتقال زوار و تسهیل در تردد، چهاربانده کردن مسیر ایلام- مهران ضروری است.

محمدرضا مروارید از تردد بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار نفر از سه مرز چزابه، شلمچه و مهران عازم زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمهیدات لازم برای اسکان، پذیرایی و انتقال زائران حسینی از پایانه مرزی مهران، شهر مهران، مسیر مهران به ایلام و خود شهر ایلام و سایر شهرستان‌ها فراهم‌شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.