قدس آنلاین: طی حکمی از سوی علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران حمید نوایی راهبر به عنوان رییس جدید انجمن موسیقی خراسان شمالی منصوب شد.

رییس جدید انجمن موسیقی خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، در متن این حکم آمده است؛ نظر به مصوبه هیات مدیره انجمن موسیقی استان خراسان شمالی با استناد به بند الف ماده ٩ آیین نامه تشکیل شعب استانی انجمن موسیقی ایران، جنابعالی را برای مدت دوسال به عنوان رییس انجمن موسیقی خراسان شمالی منصوب نموده، امیدواریم در دوره جدید با هم یاری اعضای هیات مدیره وبرخورداری از آراء و نظرات هنرمندان و فرهنگ دوستان استان، انجمن موسیقی بتواند بیش از پیش به حمایت از موسیقی جدی و فرهنگی پرداخته، دراعتلای فرهنگ غنی آن منطقه کوشا باشد.

در ادامه این حکم آمده است؛ تمرکزبرامورراهبردی و زیربنایی، ارائه کمک های کارشناسی و تخصصی به موزیسین های منطقه، ایفای نقش فعال دررخدادهای فرهنگی استان، برگزاری دوره های تخصصی برای افزایش سطح هنر و دانش هنرآموزان، عدم رقابت و دخالت در امور اجرایی مرتبط با بخش خصوصی (به ویژه واسطه قرارگرفتن درصدورمجوزکنسرت های استانی، از جمله مواردی است که تحقق آن ها از مدیریت شایسته جنابعالی انتظار می رود.

حمید نوایی راهبر متولد سال ١٣٤٨ دارای مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه مشهد از سال ٦٦ به طور رسمی فعالیت در حوزه موسیقی را شروع و تا کنون نیز چندین دوره موسیقی در بجنورد را استادی کرده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.