عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر پرونده بورسیه‌ها زمینه را برای نفوذ در دانشگاه‌ها فراهم کرده است، باید عوامل آن هرچه سریع‌تر مشخص و معرفی شوند.

عاملان استفاده از بورسیه‌ها برای اجرای پروژه نفوذ معرفی شوند/ برخورد بدون اغماض با متخلفان پرونده بورسیه‌ها
 
 
 

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه بحث پرونده بورسیه‌ها در برخی رسانه‌ها با رویکرد غلطی منتشر شد، اظهار کرد: بعد از مطرح شدن برخی اخبار، مشخص شد که آن اخبار صحت نداشتند بنابراین نباید با حرمت دانشگاهیان این چنین بازی شود.

خسروی ادامه داد: بعضی از رسانه‌های مشخص اتفاقات مربوط به دانشجویان بورسیه را آگاهانه و یا ناآگاهانه به اشتباه مطرح کردند زیرا هنوز جرمی در این موضوع ثابت نشده است.

وی با اشاره به ورود قوه قضائیه به پرونده بورسیه‌ها گفت: رویکرد قوه قضائیه، پیگیری و رسیدگی به این موضوع است تا حقوق افرادی که در این موضوع آسیب دیدند، به آنها بازگردد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها مطابق با احکام اسلام، نظام اسلامی و قانون اساسی است، بیان کرد: در این موضوع، برخی از ضوابط و مقررات شکسته شد بنابراین باید بدون اغماض با عاملان پرونده بورسیه‌ها برخورد شود.

خسروی اظهار کرد: اگر پرونده بورسیه‌ها زمینه را برای نفوذ در دانشگاه‌ها فراهم کرده است، باید عوامل آن هرچه سریع‌تر مشخص و معرفی شوند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید نظر صریح خود را درباره بورسیه‌ها اعلام کند، گفت: قوه قضائیه باید مشخص کند که این موضوع چه بوده، چه کسانی تخلف کرده‌اند و چه کسانی تخلف نکرده‌اند و عوامل آن را به مردم معرفی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.