به گزارش قدس آنلاین، دهه آخر صفر ، مشهد سرشار از شوری وصف نشدنی است. کاروان‌های پیاده از گوشه و کنار کشور خود را به مشهد الرضا(ع) می‌رسانند. زائران و مجاوران بسیاری اربعین و شهادت حضرت رضا(ع) را در جوار حرم رضوی می گذرانند. تجمع میلیونی زائران در شهر موجب شده برنامه ریزی برای ارائه سرویس حمل و نقل به این افراد با حساسیت ویژه ای انجام شود. در این زمینه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از آماده باش کامل این سازمان در دهه آخر صفر خبر داد.

آماده باش سازمان اتوبوسرانی برای دهه آخر صفر

 

وی به سرویس دهی در سالروز رحلت حضرت رسول ، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با به کارگیری 350دستگاه اتوبوس در هر روز اشاره کرد و گفت: این تعداد فقط در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر به ارائه خدمات می پردازند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: در راستای ارائه بهتر خدمات در دهه آخر صفر برنامه ریزی لازم برای اعزام همه اتوبوس ها به باسواش در سه جایگاه شستشو انجام شده است.

وی اظهار داشت: نیروهای فنی امدادی با استفاده از  18دستگاه اتوبوس(10سازمانی و 8خصوصی)2دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه جرثقیل در آماده باش هستند.

نیشابوری افزود: برای سرویس دهی مراسم نمادین زنان نوغان در روز شهادت امام رضا از حرم مطهر برنامه ریزی لازم بعمل آمده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: در صورت بوجود آمدن شرایط خاص جوی با استفاده از 50دستگاه انتقال زائران پیاده از ورودی های شهر به مرکز شهر و حرم مطهر انجام می شود.

نیشابوری به استقرار نماینده سازمان در مرکز کنترل ترافیک به منظور نظارت بر ایستگاه های پر ازدحام و هماهنگی درخصوص تامین اتوبوس های کمکی اشاره کرد و گفت: برای حضور  108نفر از نیروهای انتظامات مناطق و بخش خصوصی در سطح شهر با اولویت مسیرهای منتهی به حرم مطهر نیز در راستای ارائه خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران برنامه ریزی گردیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.