قدس آنلاین: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی از اجرای بیش از ۲۴ عنوان برنامه طی هفته وقف در خراسان شمالی خبرداد.

اجرای بیش از ۲۴ عنوان برنامه طی هفته وقف در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام علی اکبرصفری، برگزاری همایش وقف و رسانه، نشست خبری، نواخته شدن زنگ وقف در مدارس شهرستان ها و دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه دراستان، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاندار را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی تصریح کرد: همچنین همایش یاوران وقف به منظور تجلیل از واقفین و هیات امنا و مراسم لبیک یا رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم ) با قرائت زیارت ازبعید و سخنرانی و مداحی در محل امامزادگان و بقاع متبرک شاخص استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن کریم و دعای کمیل در محل امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص و برگزاری آن به صورت محوری در محل امامزاده سید عباس(علیه السلام) بجنورد نیز دراین هفته برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی برپایی ایستگاه های همه واقف باشیم با انجام مشاوره وقف دراین ایستگاه ها، نشست صنفی با پزشکان، بازاریان و اتحادیه اصناف، روحانیون و طلاب حوزه عملیه و مهندسین و سرمایه گذاران را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی یادآورشد: همچنین تعدادی پروژه نیز طی این هفته درمحل امامزادگان استان افتتاح می شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.