در دوران پسا تحریم رویکردها به سمت تولید خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در دوران پسا تحریم رویکردها به سمت تولید، صنعت و معدن خواهد بود .

راضیه علیرضایی در همایش صنایع برتر انرژی در مشهد اظهار داشت : بخش صنعت خراسان رضوی در بهینه سازی و مصرف انرژی به یک فصل جدید رسیده است و صنعتگران این استان با مصرف 23 درصد انرژی استان و 22 درصد آب ، انرژی را بهینه مصرف می کنند.

وی خاطرنشان کرد : با از بین رفتن تحریمها، در دوران پسا تحریم رویکردها به سمت تولید، صنعت و معدن خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی حجم طرحهای صنعتی و معدنی را بسیار زیاد دانست و افزود: فقط حدود 100 هزار میلیارد ریال طرح در حوزه معدن استان وجود دارد.

علیرضایی با بیان اینکه  وضعیت تامین انشعابات آب، برق، گاز و ساخت زیربناهای واحدهای تولیدی و معدنی باید بگونه ای باشد که آنها در ابتدای ایجاد با مشکل مواجه نشوند, گفت: هر چه هزینه اولیه انشعابات انواع انرژی واحدهای تولیدی و معدنی کاهش یابد این واحدها می توانند بر روی خرید تجهیزات بهینه , سرمایه گذاری کنند و در نتیجه انرژی مصرفی کاهش خواهد یافت.

علیرضایی افزود: کمک به سازندگانی که محصولات با استاندارد بالا تولید می کنند و منجر به کاهش مصرف انرژی می شود باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.