بارش برف و برودت هوا که از روز گذشته بسیاری از مناطق مختلف خراسان رضوی را تحت الشعاع خود قرار داده است روز سه شنبه موجب تعطیلی بسیاری از مدارس شهر ها و همچنین مناطق هفتگانه مشهد در نوبت عصر شد.

  مدارس نوبت عصر در مناطق مختلف خراسان رضوی تعطیل شد

به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه و در برخی از مناطق استان خراسان رضوی تعطیل اعلام شد.

بنا بر اطلاعیه صادره اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر، مدارس ابتدایی چناران، گلبهار، نواحی هفت گانه مشهد، تبادکان، رضویه، نیشابور و احمدآباد در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۱۷ آذر ماه تعطیل شدند.

بنا بر این اطلاعیه همچنین مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و مدارس تمام مقاطع جلگه رخ در نوبت عصر تعطیل اعلام شد.

بارش برف و باران که از روز گذشته بسیاری از مناطق خراسان رضوی را در بر گرفته صبح سه شنبه شهر مشهد را نیز سپید پوش کرد و موجب تعطیلی مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان فریمان شد.

بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی بارش ها تا فردا همچنان به شکل برف و باران ادامه داشته و در حال حاضر تردد در محور های ارتباطی شهر مقدس مشهد و در مناطق کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.