معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با شب ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «‌اشکباره غم» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

 ویژه برنامه های شب ارتحال پیامبر اکرم(ص) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب عنوان کرد: قرائت زیارت امین الله، سخنرانی، مرثیه سرایی، عزاداری و سینه زنی از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه آیت الله سعیدی و حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری از سخنرانان و خطباء این مراسم هستند، افزود: در این ویژه برنامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد واعظی، مهدی سروری و ابراهیم قانع به سوگواری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
حسینی اظهار کرد: این مراسم 18 آذر ماه از ساعت 18 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.
وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه‌های روز ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: آیت الله سید احمد علم الهدی و حجج اسلام نظری منفرد، دکتر رفیعی و سید جعفر اسلامی فر در روز ارتحال پیامبر(ص) به ایراد سخن می پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه بیان کرد: زیارت ائمه بقیع علیهم‌السلام و مرثیه‌سرایی توسط محمد موحدی نیا اجرا می شود و سپس سید حسین محمدنیا و محمد عطاپور به مداحی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود، محسن فنایی، علی ملائکه و امیر عارف به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.