برنامه های سوگ عرشیان ، مرثیه خورشید ، بیان و ... به مناسبت ایام عزاداری آخر صفر به روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود .

ویژه برنامه های شبکه قرآن سیما در ۲۸ و ۳۰ صفر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما ،  با نزدیک شدن به ایام عزاداری وفات پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رضا (ع) ، شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت های این ایام خواهد پرداخت .

«سوگ عرشیان» عنوان ویژه برنامه این شبکه می باشد که هر شب در این ایام با حضور کارشناسان مطرح از ساعت 20:30   به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می رود .

ویژه برنامه 28 و 30 صفر تحت عنوان «مرثیه خورشید» از ساعت 9 صبح با حضور کارشناسان و مادحین اهل بیت (ع) و پخش وله و میان برنامه های مناسبتی به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش خواهد شد . 

سخنرانی آیات اعظام سبحانی ، جوادی آملی و حجت الاسلام دکتر رفیعی در 2 باکس 12:30 و 23 با موضوعات تفسیر قرآن کریم و پرداختن به انواع گناه برای علاقمندان پخش می شود .

خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه سال 79 با موضوع شرح سیره زندگانی رسول اکرم (ص) ، همزمان با سالروز وفات آن بزرگوار (28 صفر) از ساعت 8 صبح پخش خواهد شد . ضمن اینکه زیارت پیامبر از بعید همزمان با دیگر شبکه های سیما به روی آنتن می رود . برنامه های یاد خدا ،  بشری ، فردوس نیز  با تغییر رویکرد ، به این ایام خواهند پرداخت . 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.