پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان اصفهان از برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای مفقودالاثر اصفهانی خبر داد.

فردا پیکر ۷ شهید تازه تفحص شده در اصفهان تشییع می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، جعفر عسگری در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: مراسم تشییع باشکوه پیکر 7 تن از شهدای تازه تفحص شده، روز پنجشنبه مصادف با 28 ماه صفر از ناحیه بسیج امام صادق(ع) واقع در خیابان باغ گلدسته به طرف گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح دیگر برنامه‌های این مراسم در گلستان شهدای اصفهان افزود: حجت‌الاسلام مهدی نیلی‌پور؛ رئیس بنیاد مهدویت اصفهان نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند؛ همچنین از تمامی مسئولان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

شهیدان مسعود وحید‌دستجردی، ابوالقاسم رئیسی، علی یوسفی شیدانی، سیدمحمد کاظم‌زاده قصاب، علیرضا علی‌عسگری، غلامرضا الماسی‌زخریی و عزیزالله عبدیزدان اسامی شهیدان جاویدالاثری است که به‌تازگی در عملیات تفحص شناسایی شده که خانواده‌های این شهدا با پیکر آنها دیدار کردند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از طریق پلاک و مدارک هویتی شهید مسعود وحید دستجردی، فرزند غلامرضا، متولد 1340 است که در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده و شهید ابوالقاسم رئیسی، فرزند کریم، متولد 1343 است که در عملیات والفجر مقدماتی در سال 1361 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

همچنین شهید علی یوسفی شیدانی، فرزند حبیب‌الله، متولد 1343 است که در عملیات بدر و در سال 1363 و در منطقه مجنون به شهادت رسیده و شهید سیدمحمد کاظم‌زاده قصاب، فرزند اکبر، متولد 1339 است که در عملیات والفجر1 در سال 1362 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

شهید علیرضا علی‌عسگری، فرزند غلامحسین، متولد 1319 در تک دشمن در سال 1367 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده و همچنین شهید غلامرضا الماسی زخریی، فرزند محمدعلی، متولد 1349 است که در تک دشمن در سال 1367 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

شهید عزیزالله عبدیزدان، فرزند عباس، متولد 1311 است که در تک دشمن در سال1367 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است؛ 4 نفر از این شهدا متعلق به شهر اصفهان و 3 نفر دیگر از شهرستان‌های کاشان، فلاورجان و جرقویه هستند.

شایان ذکر است، اصفهان با بیش از 23 هزار شهید، 48 هزار جانباز و 3 هزار و 500 آزاده، بیشترین آمار ایثارگری کشور را به خود اختصاص داده که از این میان حدود هزار و 400 شهید جاویدالاثر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.