قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛شهید احمد قاسمی، اهل روستای کران از توابع شهرستان فارسان است که در سن ۲۴ سالگی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت سیدالشهدا(علیه السلام) بود، رسید.

تشییع و خاکسپاری دومین شهید مدافع حرم در روستای کران از توابع استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،ظهر امروزهمزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان فارسان برگزار شد.

ظهر امروز پنج شنبه ۱۹ آذر، همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت سبط اکبرحضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان، در شهرستان فارسان با حضور استاندار، فرماندار شهرستان فارسان و دیگر مقامات و مسئولان محلی برگزار شد.

شهید احمد قاسمی، اهل روستای کران از توابع شهرستان فارسان است که در سن ۲۴ سالگی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت سیدالشهدا(علیه السلام) بود، رسید.

پیکر پاک و مطهر مهندس شهید احمد قاسمی، امروز ساعت ۱۲ ، از مقابل مصلای شهر فارسان با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در زادگاهش روستای کران به خاک سپرده شد.

گفتنی است: هیأت های مذهبی شهرستان نیز به صورت منسجم، در قالب دستجات سینه زنی و زنجیرزنی، در این مراسم باشکوه شرکت نمودند و هم نوا با سراسر مسلمانان در غم از دست دادن رسول مکرم اسلام و دومین امام شیعیان جهان،‌ به سوگواری پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    1 0
    سلام بر شهدای انقلاب جهانی اسلامی - شهدای مدافع حرم-