۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 327708

قدس آنلاین_سیدحمیدهاشمی:عکاسان مشهدی عضو انجمن عکاسان خراسان رضوی در مسابقه بین المللی عکاسی"مربع" کشور عمان خوش درخشیدند.

درخشش عکاسان مشهدی درعمان

 این دوره ازفدراسیون عکاسی کشورعمان که در سال 2015 برگزارشد،عکسها در سایز مربع 20*20 سانتیمتر در دو بخش آزاد رنگی (4اثر) و آزاد سیاه و سفید(منوکروم 4 اثر) به صورت چاپ شده بر روی کاغذ عکاسی از سوی عکاسان بیش از 25 کشور جهان به دبیرخانه مسابقه ارسال گردیدکه از کل آثار ارائه شده تعداد 288 اثر از 130 عکاس در23 کشور جهان در دو بخش آزاد سیاه و سفید و رنگی شایستگی حضور دراین دوره ازنمایشگاه را از آن خود کردند.

دراین میان 31 اثر از 13عکاس ایرانی به نمایشگاه 2015 "مربع" عمان راه پیدا کردکه آثارعکاسان مشهدی عضو انجمن عکاسان خراسان رضوی شامل مهدی زابل عباسی و سید علی سیدی هر کدام با دو اثر و سعید ربیع زاده و قدیر وقاری شورچه هر کدام با یک اثر زینت بخش نمایشگاه عکس 2015 عمان بود.

همچنین آثارعکاسانی ازایران شامل داود عامری، افشین آذریان، و مهدی ناظری مدال و نشان فیاپ رادریافت نمودند که دراین دوره از مسابقه آقای حسین مهرزاد از ایران موفق شد با 8 اثر راه یافته به بخش مسابقه عنوان بهترین عکاس مسابقه 2015 مربععمان را ازآن خود نماید.

عکس از: مهدی زابل عکاسی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.