قدس آنلاین- تبریز:‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شعار دادن علیه هیچ کسی به نفع تیم نیست.

شعار دادن علیه هیچ کسی به نفع تیم نیست/ باید ۲ مهاجم جذب کنیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، امیر قلعه‌نویی امشب در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: ما برای یک هدف واحد در اینجا جمع شده‌ایم و آن موفقیت تیم تراکتورسازی است و شعار دادن علیه هیچ کسی به نفع تیم نبوده و برخوردها با عباسی به نظر من منصفانه نیست و وی تمام تلاشش برای موفقیت تیم است.
وی ادامه داد: 20 دقیقه اول بازی خوب بودیم، در نیمه دوم نیز تعویض‌هایمان هجومی بود و برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان رفتیم، اما بدن بازیکنانمان از دقیقه 70 به بعد خالی کرد و باید این افت بدنی بازیکنانمان را بررسی و علت‌یابی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: در این بازی 5 کرنر زده و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما هافبک‌های ما در توپ‌گیر موفق نبودند و به غیر از عشوری دیگران فشار زیادی وارد نکردند و باید عنوان کنم که امروز فردین عابدینی نیز مرا امیدوار کرد.
وی افزود: نظم و انضباط حاکم در تیم ما خوب است و باید از تمام دارایی‌های خود استفاده کنیم و هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب قرار می‌گیرد و امروز بایرامی و عابدینی فکر نمی کردند وارد زمین مسابقه شود، اما چون آماده بودند این دو را نیمه دوم به میدان فرستادم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، سورپرایزش در این بازی را تغییر پست بازی سزار عنوان کرد و گفت: درست است تیم استقلال در نیمه دوم بیشتر توپ را در اختیار داشت، اما فرصت چندانی را نداشته و برای بازی‌های بعدی که شجاع خلیل‌زاده را خواهیم داشت، می‌توانیم تغییرات بیشتری داشته باشیم.

قلعه‌نویی عنوان کرد: بهترین بازیکن تراکتورسازی در بازی امروز عشوری بوده که به اندازه سه نفر دوید، در سایر پست‌ها  باید بگویم به بایرامی امیدوار هستم اما دو مهاجم دیگر را باید جذب کنیم.
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تصریح کرد: عملکرد شاگردانم در این بازی رضایت بخش بوده و از آنها راضی هستم و اخباری هم یک موقعیت خوب را از برهانی گرفت باید بگویم این نام‌ها نیست که بازی می‌کنند و هر بازیکنی که آماده‌تر باشد، شانس قرار گرفتنش در ترکیب تیم بیشتر است.
وی با تمجید از مربی بدنساز تیم تراکتورسازی گفت: پورممی در دو سه سال اخیر کلاس‌های خوبی را سپری کرده و در مورد مدیریت باشگاه نیز با قلبم از وی حمایت کردم، چراکه برای تیم تراکتورسازی زحمت بسیاری می‌کشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.