پیمان طالبیان : حضور ناگهانی امیر قلعه نویی در فوتبال تبریز با حواشی فراوانی همراه بود اما یک نکته انحرافی باعث شد همکاری مجدد قلعه نویی با مجموعه تراکتورسازی با حساسیت مسوولان سازمان لیگ رو به رو شود.

دلال ممنوع الفعالیت را از   تراکتورسازی  دور کنید

از قرار معلوم پس از انتشار تصاویر مرتبط با حضور قلعه نویی در تبریز مسوولان سازمان لیگ  بویژه اعضای کمیته ارزشیابی، بازرسی و نظارت سازمان متوجه حضور دلال ممنوع‌الفعالیت فوتبال ایران کنار سرمربی جدید تراکتورسازی شدند.

پس از این اتفاق اعضای کمیته مذکور بررسی های کارشناسی خود را آغاز می کنند و پس از جمع آوری اطلاعات اولیه متوجه می شوند دلال معروف همانند دوره قبل که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد، در پروسه حضور قلعه‌نویی در تبریز نقش آفرینی ویژه ای داشته است.

شایع شده است دبیر کمیته ارزشیابی و بازرسی سازمان لیگ طی نامه ای محرمانه خطاب به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هرگونه همکاری با این فرد را ممنوع اعلام کرده است و در این نامه تاکید شده چنانچه ناظران سازمان لیگ در شهر تبریز تایید کنند این فرد با اعضای کادر فنی و مسوولان باشگاه در تماس است برابر آئین نامه انضباطی محرومیت هایی برای باشگاه و افراد متخلف در نظر گرفته خواهد شد. اما سوال اصلی که برای بسیاری از اهالی فوتبال به وجود آمده این است که (م – ع) کیست؟  این واسطه ممنوع الفعالیت در حال حاضر ۳۳ سال سن دارد و متولد شهر تبریز است. تحصیلات وی دیپلم است اما وی هرگز به فکر ادامه تحصیل نیفتاد و ترجیح داد وارد بازار کار شود. گفته می شود وی در حوزه ساخت و ساز فعالیت داشت اما ملاقات ناگهانی او با یکی از پدرخوانده های فوتبال ایران باعث شد وی پس از مدتی از کار ساخت و ساز فاصله بگیرد و به عنوان دلال فوتبال وارد عرصه نقل و انتقالات شود. مراجع قضایی و امنیتی پس از مشاهده فعالیت‌های غیر قانونی او نام وی را در جمع مردان ممنوع الفعالیت حوزه دلالی قرار دادند اما وی با حمایت‌های پشت پرده برخی افراد همچنان در این حوزه فعالیت دارد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.