قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای ایجاد رشته پدافند غیرعامل در این دانشگاه هستیم.

رشته پدافند غیرعامل در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ایجاد می‌شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد جهانسری در دیدار با رییس و معاون پژوهشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، گفت: دانشگاه شهید مدنی از جمله دانشگاه‌های پیشرو در امر پدافند غیرعامل است که به صورت داوطلبانه قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته و کارگاه‌های پدافند غیرعامل را برگزار کرده است.


وی از آمادگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای ایجاد رشته پدافند غیرعامل قدردانی کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با این دانشگاه هستیم تا زیرساخت‌های تاسیس رشته پدافند غیرعامل برای اولین بار در شمال غرب کشور مهیا شود.

جهانسری ضمن ابراز گلایه از سایر دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان به دلیل عدم توجه کافی به بحث پدافند غیرعامل، گفت: متاسفانه بحث پدافند غیرعامل در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان به کندی و به طور جزیره‌ای پیش می ورد که مطلوب نیست و امیدواریم در آینده گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای این دانشگاه در زمینه‌های مرتبط با پدافند غیرعامل، گفت: در این دانشگاه هر ماه جلسه کمیته پدافند غیرعامل برگزار می‌شود و ما آماده هستیم تا رشته پدافند غیرعامل را در این دانشگاه تاسیس کنیم.

حسن ولی‌زاده اظهار داشت: دانشگاه شهید مدنی تنها دانشگاه شمال غرب کشور است که در آن دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات وجود دارد و پژوهش‌های خوبی در این زمینه انجام گرفته یا در حال انجام است که می‌تواند گره‌گشای پدافند غیرعامل استان باشد.

علی عجمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز گفت: در سال‌های گذشته پژوهش های خوبی در زمینه الکترونیک، مخابرات و برق قدرت در این دانشگاه انجام شده و این دانشگاه آمادگی کامل خود را در خصوص همکاری همه جانبه با اداره کل پدافند غیرعامل استان اعلام می‌کند.

وی همچنین از آمادگی دانشگاه شهید مدنی برای برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل خبر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.