علی محمدزاده: قدس ویژه خراسان -فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین مدال افتخار خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) شود.

آغاز طرح زمستانی امداد جاده ای در خراسان رضوی

سردار بهمن امیری‌مقدم که در مراسم آغاز طرح امداد زمستانی سخن می‌گفت، افزود: هر چند خدمت به مردم در هر نقطه‌ای مسرت آفرین است، اما خدمت در خطه خراسان رضوی و خادمی زائران امام رضا(ع) زیباترین نوع خدمت است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی صفر شاهد حضور میلیونی عاشقان امام رئوف در مشهد و جاده های منتهی به این شهر بودیم که خوشبختانه خدمت رسانی مطلوبی در تمامی بخش‌ها و از جمله انتظامی به این افراد را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در این ایام سه زائر پیاده بر اثر تصادف جان باختند که مایه تأثر شده حتی در چند روز گذشته تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت هشت نفر پخش شده بود که کذب محض است، البته چنین تصادفی رخ داد، اما خوشبختانه فوتی نداشت.

سردار بهمن امیری‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت و آثار همکاری و صمیمیت بین نیروهای دستگاه های مختلف در زمان اجرای طرح اشاره کرد و گفت: آنچه مسلم است صمیمیت و رفاقت در کار توفیقات را بیشتر می‌کند و حتی الطاف الهی هم بیشتر از پیش شامل حال همگان می‌شود.

لازم به ذکر است، طرح امداد زمستانه خراسان رضوی از روز گذشته آغاز و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد و اکیپ‌‌های مختلف امدادی شامل پلیس راه، هلال احمر، راهداری، آتش‌نشانی، اورژانس و بیمه در سطح جاده های استان به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت. همچنین 87 اکیپ ویژه پلیس راه در این طرح در نقاط حادثه‌خیز و محورهای پرتردد مستقر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.