علیرضا لعل اکبری: قدس ویژه خراسان - نماینده مردم مشهد گفت: کوتاهی برخی مسؤولان نسبت به موضوع «پدیده شاندیز» به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

کوتاهی مسؤولان در پرونده « پدیده» قابل دفاع نیست

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌و‌گو با قدس اظهار داشت: مشکلات پیش آمده برای سهامداران باید هرچه سریع‌تر حل و تعیین تکلیف شود.

وی بر مشخص شدن دارایی‌ها و اموال پدیده در کوتاه ترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت: به طور قانونی سازمان بازرسی وظیفه مشخص کردن دارایی‌ها و اموال را به عهده دارد، اما این امر به کندی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی، نسبت به کندی حسابرسی‌ها باید پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی نیز نسبت به تعلل و اتلاف وقتی که درخصوص جمع بندی حسابرسی‌های پدیده صورت گرفته مسؤول است و باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت:  در این باره برخی نمایندگان مجلس تذکراتی برای ارسال به وزیر اقتصاد آماده کرده اند.

وی تأکید کرد: ضرورت دارد وزارت اقتصاد نسبت به تعلل در امر حسابرسی پدیده احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشد و هرچه سریع‌تر اموال و دارایی‌‌های پدیده قیمت‌گذاری و تعیین تکلیف شود.

وی در پاسخ به اینکه دلیل این همه تعلل در حسابرسی‌ها چیست، گفت: بنده هم دلیل آن را نمی دانم، ولی به نظر می‌رسد اگر وزارت اقتصاد اقدام‌‌های لازم را انجام می‌داد شاهد چنین شرایطی نبودیم.

وی تصریح کرد: با این حال نمایندگان تلاش می‌کنند دستگاه‌های نظارتی را متقاعد کنند حسابرسی‌ها سرعت بیشتری پیدا کند.

وی اظهار داشت: سهامداران پدیده همچنان بلاتکلیف هستند و زمان زیادی برای این موضوع صرف شده و ضرورت دارد مسؤولان صادقانه با مردم موضوعات را در میان بگذارند و بیش از این شاهد اتلاف زمان نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.