قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی به دنبال تکرار خاطره خوش سفر قبلی خود به اهواز است.

تراکتورسازی به دنبال تکرار خاطره خوش سفر به اهواز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در اهواز مهمان استقلال این شهر است.

تراکتورسازی تبریر در سفر قبلی خود به اهواز برابر تیم فولاد خوزستان به پیروزی رسیده بود و به دنبال تکرار برد خود برابر استقلال اهواز دیگر نماینده این شهر است.

تراکتورسازی تبریز در سفر قبلی خود به اهواز برابر فولاد خوزستان به برتری دو بر یک دست یافته بود.

نایب قهرمان فصل گذشته در بازی قبلی خارج از خانه خود زودتر در شهر مسابقه حاضر شده بود و از قضا موفق به پیروزی بر ملوان در انزلی بعد از 41 سال شد.

عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی معتقد است حضور زودهنگام در شهر مسابقه سبب آشنایی بازیکنان با شرایط جوی و همچنین استراحت بیشتر شده و یکی از دلایل موفقیت تراکتورسازی برابر ملوان می‌تواند همین نکته باشد.

تراکتورسازی تبریز برابر استقلال اهواز نیز دو روز قبل مسابقه در اهواز حضور یافت. این تیم امروز در کمپ باشگاه تراکتورسازی آخرین تمرینش را که حالت ریکاوری داشت برگزار کرده و بعد از آن روانه فرودگاه شد.

قرار بود سرخپوشان تبریز ساعت 14.20 دقیقه تبریز را به مقصد تهران ترک کنند که پرواز این تیم با تاخیری یک ساعته مواجه شده است و ساعت 15.20 به تهران سفر کردند. تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 18 از تهران راهی اهواز شده و بعد از ورود به مرکز استان خوزستان، در هتل پارس این شهر اسکان یافت.

تیم تراکتورسازی تبریز فردا یک جلسه تمرینی را در زمین محل مسابقه برگزار کرده و ساعت 15 روز پنجشنبه 26 آذر به مصاف تیم قعر جدولی استقلال خوزستان خواهد رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.