قدس آنلاین- شهرکرد،هومن نجاتی؛ ماموران سخت کوش نیروی انتظامی طی تحقیقات دقیق و با استفاده از اطلاعات منابع و مخبرین ، متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

۲ سوداگر مرگ با هشت کیلوگرم مواد مخدر دربروجن دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،فرماندهی انتظامی استان چهار محال و بختیاری صبح امروز در گفتگو با قدس آنلاین گفت: در پی وصول خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از محله های بروجن موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سردار نورعلی یاری افزود: ماموران طی تحقیقات دقیق با استفاده از اطلاعات منابع محلی،مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل شش کیلو و 600 گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

سردار یاری افزود: در عملیاتی دیگر در پی وصول خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر در محدوده روستای 'شیرانی'شهرستان لردگان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت:طی تحقیقات دقیق و با استفاده از اطلاعات منابع و مخبرین متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل یک کیلو و 700 گرم تریاک در بسته های آماده توزیع به همراه الات توزین واستعمال مواد مخدر کشف و این سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، سامانه تلفن و پیامک سه شماره ای 110 فوریت های پلیسی را آسان ترین و بهترین پل ارتباطی مردم و پلیس اعلام کرد و از شهروندان خواست: با ارسال اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر پلیس را دراجرای بهتر این ماموریت خطیر یاری کنند.

شایان ذکر است، محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری به دلیل ارتباط استان های مرکزی و غربی با جنوب کشور، گاهی مورد طمع قاچاقچیان موادمخدر و کالا برای انتقال محموله های قاچاق قرار می گیرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.