بیش از پنج هزار کیلومتر جاده اصلی ، فرعی و روستایی در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که بیش از سه هزار کیلومتر در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارند.

برف و کولاک در کهگیلویه و بویراحمد دو کشته برجای گذاشت
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،فرمانده پاسگاه انتظامی سرفاریاب از مرگ 2 نفر در محور طسوج به شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

  ستوان بهروزی گفت: در پی بارش برف سنگین و مسدود شدن محور منطقه طسوج به چرام، ظهر دیروز یک دستگاه مینی پاترول در مله ی دلگکی طسوج به سرفاریاب چرام برفگیر شد که به دلیل نداشتن پوشش تلفن همراه برای درخواست امداد، 2نفر از سرنشینان خودرو پس از تحمل ساعتها سرمای شدید و روشن کردن کپسول پیک نیک در خودرو جان خود را از دست دادند.


وی با اشاره به مسافت 50 کیلومتری محل وقوع حادثه تا شهر چرام گفت: مسافت اولین پایگاه امدادی تا مله دلگکی 20 کیلومتر بوده است و با تلاش نیروهای مردمی و انتظامی پس از 3 ساعت پیکر قربانیان به مراکز بهداشتی درمانی سرفاریاب و دهدشت منتقل شد.
بهروزی، هویت 2 متوفی را علی بخش نوروزی48 ساله ،معلم و فرزاد بردازه 25 ساله و کارگر مزرعه پرورش ماهی اعلام کرد که به احتمال زیاد بر اثر سرمازدگی و گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: دیگر سرنشین این خودرو میثم ظهرابی 28 ساله هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت بستری است.

در بارشهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد ارتفاع برف در این محور به بیش از 30 سانتیمتر رسید.

در محورهای کوهستانی کهگیلویه وبویراحمد 21 گردنه برفگیر و سخت گذر وجود دارد.

بیش از پنج هزار کیلومتر جاده اصلی ، فرعی و روستایی در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که بیش از سه هزار کیلومتر در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.