صدا و سیمای خراسان رضوی برترین شبکه بین مراکز کشور شناخته و معرفی شد.

 صدا و سیمای خراسان رضوی ، شبکه برتر در بین مراکز کشور شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی   کسب رتبه برتر کشوری ، بر مبنای ارزیابی های کارشناسان معاونت امور مجلس و استانها ی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران احراز شده است .

در اختتامیه همایش سراسری شبکه های تلویزیونی استانهای سراسر کشور که در اهواز و با حضور مدیران ارشد سازمان همچون حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانها ، دکتر خیامی رییس مرکز سیمای استانها و اقای عاطفی رییس بسیج صدا و سیما برگزار شد ، از مدیران شبکه صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اهدا لوح و جایزه ویژه تجلیل شد .

همچنین از این شبکه به عنوان شبکه برتر در پشتیبانی شبکه سراسری شما  تقدیر شد .  

رئیس رسانه ملی در پیامی بهاین  همایش بر مولفه هایی چون اقتصاد مقاومتی ، انتخابات پیش رو، ترویج سبک زندگی اسلامی–ایرانی و احترام به آئین ها و آداب و رسوم اقوام و فرهنگ ها در برنامه های صدا و سیما تاکید کرد..

 وی این همایش را فرصت مغتنمي براي هم انديشي و بازانديشي درباره ماموريت ها و عملكردهاي اين مجموعه گسترده و تاثيرگذار در عرصه فعاليت هاي رسانه اي و سياست هاي سازمان صدا وسيما دانست ..

رئيس رسانه ملي با اشاره به شعار اين همايش با عنوان " سيماي همدلي فرهنگ ها و زبان ها " آنرا ترجمان واقعي اين همايش دانسته و گفته  اين معني از يك سو به روايت رنگين كمان خوش رنگ اقوام و فرهنگ ها اهتمام دارد و از سوي ديگر بر فصل مشترك اسلامي ، ايراني و انقلابي آن پافشاري مي كند.

دكتر سرافراز  همچنین در اين پيام و خطاب به مديران شبكه هاي تلويزيوني سراسركشور بر لزوم  اهتمام بر پيگيري رسانه اي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي، برنامه ريزي مناسب براي پوشش مشاركت گسترده مردمي در امر انتخابات پيش رو و ارتقاء فرهنگ انتخاباتي، اشراف روزآمد به آسيب هاي اجتماعي و تعميق و ترويج سبك زندگي اسلامي –ايراني، توجه به مولفه ها و نمادهاي اميد بخش و نشاط آفرين ، آئين ها و آداب و رسوم اقوام و فرهنگ ها، افزايش حساسيت هاي رسانه اي نسبت به مسائل زيست محيطي و ارتقاء فرهنگ آن ، توجه ويژه به موسيقي بومي - محلي و هم افزايي شبكه هاي تلويزيوني استان ها با هدف مديريت بهينه داشته ها و ظرفيت ها تاكيد كرده است. 

 گفتنی است در این همایش از  50 مستند برگزيده علماي ديني با عنوان مجموعه "منظومه پارسايان"  رونمایی شد .

رييس مركز سيماي استان هاي رسانه ملي نيز با قدرداني از عملكرد 33 شبكه تلويزيوني در سراسر كشور گفت:تاكيد بر تحكيم وحدت اقوام با وجود كثرت فرهنگي موجود در سراسر كشور از اولويت هاي مركز سيمای استان ها است.

دكتر خيامي بيان داشت : ماموريت ملي ما در سيماي استان ها ، توليد و پخش محصولاتي فاخر است كه به طور مداوم از شبكه هاي سراسري و برون مرزي رسانه ملي پخش شده و در حال پخش است.

وي با اشاره به اينكه توليدات شبكه هاي استاني صدا و سيما 4 هزار ساعت بومي شده است افزود: اين موضوع نشانگر توجه بيشتر رسانه ملي به آداب و رسوم و فرهنگ هاي اقوام در سراسر كشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.