قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد..

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت مظلومانه پدر گرامی امام زمان(عج)، حضرت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه‌های سوگواری‌ای در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها امشب و فردا در دو نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌ شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 17:15 تا 19:15 امشب برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدجمالی مدرس حوزه علمیه خراسان پیرامون موضوع بیان سیره و زندگانی امام حسن عسکری(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جواد قربانپور و رضا نادی به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه‌ روز شهادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 9:45 تا 12:30فردا برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوع بیان تبیین شخصیت امام حسن عسکری(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدمصطفی حسینی و سید ناصر کهربایی به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و امام زمان(عج) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که با بهره‌گیری از این برنامه‌ها در ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت امام حسن عسکری(ع) تلاش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.