مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد از عرضه نامحدود میوه ویژه شب یلدا در بازارهای ارازاق عمومی و میوه تره بار شهرداری خبر داد.

عرضه نامحدود میوه ویژه شب یلدا در بازارهای شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی در گفت و گو با ایرنا افزود : با توجه به فرارسیدن شب یلدا و به منظور تهیه میوه مورد نیاز شهروندان سازمان میادین و میوه تره بار شهرداری مشهد اقدام به خرید مستقیم میوه از تولیدکنندگان در شهرهای مختلف کرده است.
وی تصریح کرد : سیب ، پرتقال تامسون شمال ، کیوی ، انار ، هندوانه و سیب زمینی اقلامی هستند که به صورت مستقیم از تولیدکنندگان ویژه عرضه برای شب یلدا خریداری شده است .
محبی با بیان اینکه عرضه میوه های ویژه شب یلدا از امروز 28 آذر در بازارهای ارزاق عمومی سطح شهر آغاز و تا 30 آذر ماه ادامه دارد ، ادامه داد :این اقلام تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد و سایر اقلام نظیر موز ، نارنگی و غیره نیز که از میدان بار تهیه می شوند با 10 درصد افزایش نسبت به قیمت میدان بار عرضه می گردند.
محبی یادآورشد : هیچ محدودیتی برای عرضه میوه در این ایام وجود ندارد و پیش بینی می شود بیش از 40 تن میوه در بازارهای ارازاق عمومی و میوه تره بار شهرداری عرضه شود .
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد گفت : همچنین اقلام اساسی لبنیات ، برنج و روغن نیز با 15 درصد تخفیف و آجیل و سایر اقلام موجود در بازارهای ارزاق عمومی نیز با 30 درصد تخفیف عرضه می شوند.
هم اکنون 27 بازار ارزاق عمومی و 16 بازار میوه و تره بار مربوط به شهرداری مشهد در مناطق مختلف این شهر فعالیت می کنند و تا پایان سال جاری سه بازار ارزاق عمومی دیگر نیز به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.