قدس آنلاین لرستان-پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با برگزاری آیین اختتامیه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم استان فارس با حضور نویسندگان مطرح کشور به کار خود پایان داد.

اثر نویسنده لرستانی جزء ٨ داستان برگزیده جشنواره نارنج فارس شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، مدیر اجرایی این دو سالانه  گفت‌: داوران نهایی این دوره را عباس عبدی از اصفهان، حسن محمودی از تهران  و غلام‌حسین دهقان از شیراز بر عهده داشتد که در نهایت ٨ اثر برگزیده را معرفی کردند.

"محمد بادپر" اظهار داشت: با انتخاب هیأت داوران داستان‌های «‌این بالا میان برف‌ها» اثر «مصطفی میرزایی‌پیهانی» از همدان عنوان نخست، «استاپ ساین» اثر «مرضیه ستوده» از تورنتو کانادا عنوان دوم و داستان «نام و نام خانوادگی» اثر «مرتضی بیاره» از اصفهان عنوان سوم پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: داستان‌های «شبیه یک کلارینت» اثر «افروز جهاندیده» از جهرم، «سفیدی برف سفیدی مه» اثر «احمد داوری» از خرم‌آباد، «در انتهای هستی» اثر «لاله زارع» از تهران، «اسمت را نگو» اثر «وحید باقری» از رشت و «به گریه‌های شعر» اثر «مجتبی شول افشارزاده» از تهران نیز ٥ اثر شایسته تقدیری بودند که لوح تقدیر و هدیه دریافت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.