قدس آنلاین- لرستان: استاندار لرستان گفت: مشکل مسکن محرومان لرستان به صورت ویژه توسط مدیریت ارشد اجرایی این استان بررسی می شود و به طور قطع رفع این مشکلات با مشارکت گسترده خیران و اقدامات غیردولتی برطرف خواهد شد.

برطرف شدن مشکل مسکن محرومان با مشارکت خیران و اقدامات غیردولتی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه مجمع خیران مسکن ساز استان افزود:بخش خصوصی و خیران باید دولت را در راستای تامین مسکن محرومان و مستضعفان یاری دهند تا روند تهیه مسکن برای این قشر سرعت یابد.
وی گفت: اعضای انجمن خیران مسکن ساز باید کار را به سمت و سوی مشارکت خیران پیش ببرند و به نحوی عمل کنند که ارگان های دولتی با آنها همراه شوند.
استاندار لرستان  بیان داشت: اعضای انجمن خیران مسکن ساز استان می توانند با رایزنی شهروندان لرستانی که در خارج از استان مقیم هستند را به مشارکت در این امر خداپسندانه ترغیب کنند.
بازوند ساخت مسکن برای نیازمندان جامعه را اقدام با ارزشی دانست و تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا بتوانیم باکارهای غیردولتی مشکل مسکن محرومان را برطرف کنیم چرا که این نقیصه در استان لرستان نسبت به سایر استان ها بیشتر است.
بازوند در  ادامه  عنوان نمود: رسیدگی به مسکن محرومان و مستضعفان در دستور کار قرار دارد و تلاش می شود هماهنگی های لازم میان دستگاهی برای تسریع در روند حل مشکلات صورت گیرد.
وی مشارکت محوری در اجرای تفاهم نامه چهارجانبه تامین مسکن برای خانواده های دارای دو فرزند معلول و بیشتر را یکی از برنامه های انجمن خیرین مسکن ساز لرستان برشمرد.
استاندار لرستان گفت: براین اساس، مقررشده با همکاری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بهزیستی و بنیاد جانبازان به هر خانواده دارای دو معلول و یا بیشتر شهری 300 میلیون ریال و به خانواده روستایی 150 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شود.
گفتنی است پیش از این انجمن خیران مسکن ساز لرستان متعهد شده تا پایان سال جاری 200 واحد مسکن به خانواده هایی لرستانی که دو فرزند معلول یا بیشتر دارند تحویل دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.