در شب شهادت امام رضا مردم مجبور شدند برای رفتن به مشهد، هزینه اضافه پرداخت کنند.

انتظار چنین ادبیاتی را از آخوندی نداشتیم/ در شب شهادت امام رضا مردم را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی کردند

محسن بهرامی ارض اقدس در گفتگو با ایلنا در خصوص سخنان اخیر وزیر راه و شهر سازی گفت: من به آقای آخوندی حق می دهم که مدافع سازمان‌ها ونهادهای تحت پوشش خودشان باشند. اما من به مردم هم این حق را می دهم که در دولت تدبیر و امید یک سازمان کوچک و ناتوان به نام حمایت از مصرف کنندگان، داشته باشند.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی افزود: من از آقای آخوندی این انتظار را نداشتم که همکاران خودشان در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کسانی که با ایشان در جاهای دیگر در زمان‌های قدیم همکاری داشته اند با این تعابیر مورد لطف و عنایت قرار بدهند.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور ، تصریح کرد: ما نباید اجازه بدهیم در دوره انتقال، بنگاه‌ها بدون هیچ گونه افزایش کیفیت در ارائه خدمات و صرفا با یک فرصت‌طلبی، قیمت خدمات‌شان را افزایش بدهند. این منصفانه نیست. این حرکت نه حمایت از تولید است و نه حمایت از تولید کننده.

بهرامی ارض اقدس افزود: ما باید قبل از اعمال افزایش بی‌رویه و غیر منطقی قیمت خدمات شبه انحصاری، شرایط را برای رقابتی کردن این خدمات مهیا کنیم و کیفیت را بالا ببریم. آن وقت در شرایط کیفی متفاوت، تنوع قیمت داشته باشیم. مشروط به آنکه مصرف کننده حق انتخاب داشته باشد.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: این درست نیست که در شب شهادت امام رضا مردم را مجبور کنیم که برای سفر به مشهد یک میلیون تومان پول بلیط هواپیما و یا 200هزار تومان پول قطار بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.