عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نداشتن برخورد نظامی برای مقابله با واقعه نیجریه و بروز دادن رفتارهای روباه صنفتانه نشان از ضعف استکبار جهانی است.

رفتارهای روباه صفتانه در برابر واقعه نیجریه ضعف استکبار را نشان می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه شهید نواب صفوی که در محکومیت کشتار شیعیان در نیجریه برگزار شد، اظهار داشت: آموزه‌های دینی گویای این است که شکست مادی پایان همه چیز نبوده بلکه آغاز یک حرکت بزرگ و فعالیتی نیرومندتر است که نخستین کسی که این راهبرد را در دنیای اسلام مورد استفاده قرار داده، حضرت فاطمه (س) بوده است.

امام‌جمعه مشهدمقدس با اشاره به جمله امام راحل مبنی بر اینکه ماه محرم، ماهِ پیروزی خون بر شمشیر است، بیان کرد: این جمله در واقع یک راهبرد است زیرا خون این قدرت را دارد که بر تمام سلاح‌های دنیایی پیروز شود.

وی با اشاره به کشتار مسلمانان در نیجریه، خاطرنشان کرد: خون این 500 نفر زمینه‌سازی برای انقلاب بزرگ امام‌زمان‌(عج) خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انقلاب کشور ایران یک انقلاب اسلامی تمام عیار است، تصریح کرد: این انقلاب توانسته وضعیت تمام مسلمانان در جهان را تغییر دهد.

وی با یادآوری ملاقاتش با شیخ زکراکی، بیان کرد: در این دیدار وی اظهار داشت که  قبل از پیروزی انقلاب تعداد شیعیان نیجریه حدود 1000 نفر بود که این تعداد پس از پیروزی انقلاب به 5 میلیون نفر رسیده است. براساس اطلاعات جدید تعداد شیعیان در نیجریه 10 میلیون نفر اعلام شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید براینکه شهادت شیعیان در نیجریه در واقع مجاهدت در راه مکتب است، تصریح کرد: این مصیبت در واقع یک شکست نیست زیرا با این اتفاق تمام دنیا شیعه‌شناس شده‌اند و باید تلاش کرد تا این مسیر ادامه داشته باشد.

وی کشتار بی‌رحمانۀ صورت گرفته را نشانه ضعف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: نشان ندادن برخورد نظامی و دست زدن به اقدامات روباه صفتانه در واقع نشان از عجز و ناتوانی دشمنان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.