قدس آنلاین : يك دستگاه خودروي سواري پژو ۴۰۵ كه ۶۰ ميليون و ۵۲۰ هزار ريال جريمه پرداخت نشده و ۱۰۹ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقيف و به پاركينگ منتقل شد.

خودروي پژو ۴۰۵ با ۶۰ ميليون ريال خلافي روانه پاركينگ شد

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : ماموران پليس راهور شهر اصفهان حين كنترل تردد خودروها يك دستگاه سواري پژو 405 پر تخلف را شناسايي و متوقف كردند.

سرهنگ حسين غلامي ادامه داد : در استعلام به عمل آمده مشخص شد اين خودرو داراي 60 ميليون و 520 هزار ريال جريمه پرداخت نشده و 109 فقره تخلف حادثه ساز است كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شد .

وی با اشاره به اينكه اين خودرو در سال 92 بابت تخلفات مربوطه اخطاريه دريافت كرده بود، بيان داشت: بيشترين تخلفات صورت گرفته توسط اين خودرو تخلفات ساكن و تجاوز از سرعت مجاز است.

رئيس پليس راهور اصفهان در پايان خاطر نشان كرد: برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.