۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 330053

ایستگاه مهربانی عصر دوشنبه با حضور فرماندار اراک، جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان و تشکل های مردمی در اراک افتتاح شد

ایستگاه مهربانی در اراک

قدس آنلاین - اراک - مختاری: طرح توسط گروه همیاران شهر آرمانی اراک با هدف کمک به نیازمندان و مشارکت آسان مردم در انجام کارهای خیر اجرا شده است.
در راستای این طرح یک یخچال در مقابل خانه های مردم نهاد استان مرکزی روبه روی فرمانداری اراک مستقر شد و افراد در حد توان خود می توانند به راحتی غذای خام یا پخته شده و میوه و سبزیجات را در داخل این یخچال قرار دهند و افراد نیازمند نیز می توانند مواد مورد نیاز را از داخل این یخچال بردارند.
همچنین در کنار این یخچال فضایی برای قرار دادن کفش و لباس برای نیازمندان طراحی شده که مردم می توانند کمک های خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان اراک در حاشیه افتتاح این ایستگاه در گفت و گو با ایرنا گفت: دستگیری از اقشار ضعیف جامعه در دین مبین اسلام تاکید شده و همه در این راستا باید تلاش کنند.
حسین بختیاری افزود: مشارکت خودجوش مردم در امور خیر، نشان از فرهنگ بالای آنان و ظرفیت های اخلاقی مردم دارد و ایستگاه مهربانی نیز طرح خوبی برای دستگیری از نیازمندان جامعه است.
وی بیان کرد: تشکل های مردمی تاکنون در بخش ها و امورهای مختلف گام های بلند و زیربنایی را در کنار اقدامات دولتی در توسعه و پیشبرد امور و حل مشکلات جامعه داشته اند.
عضو هیات موسس گروه همیاران شهر آرمانی اراک نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه به عنوان نخستین ایستگاه دارای مجوز در اراک برای سرویس دهی غذایی به نیازمندان راه اندازی شده است و امید است مردم مشارکت خوبی در اجرای این طرح و توسعه آن داشته باشند.
احسان آخانی افزود: اجرای این طرح نقش موثری در کمک به نیازمندان و برقراری عدالت اجتماعی دارد و پیش بینی شده این ایستگاه در نقاط مختلف شهر اراک ایجاد شود.
کلانشهر اراک بیش از 560 هزار نفر جمعیت دارد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.