قدس آنلاین - قزوینی غرابی: آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق، در نظر سنجی یکی از رسانه های مطرح خبری عربی به عنوان مؤثرترین شخصیت سال ۲۰۱۵ در جهان عرب انتخاب شد.

آیت الله سیستانی مؤثرترین چهره سال ۲۰۱۵ جهان عرب شد

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه اینترنتی رادیو سوا که برای سومین سال متوالی نظرسنجی پردامنه و پرمخاطب خود را برگزار می کند اعلام کرد آیت الله سید علی سیستانی با 54 درصد در فهرست قرار گرفت.

در این نظرسنجی که بیش از 218 هزار نفر در آن شرکت کردند پس از آیت الله سیستانی، سید عبدالملک الحوثی رهبر گروه انصار الله یمن با 21 درصد و شیخ علی سلمان دبیر کل زندانی جمعیت وفاق بحرین با 11 درصد در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

سال گذشته محمد عساف خواننده جوان فلسطینی اهل غزه که توسط برنامه پربیننده عرب آیدول به عنوان بهترین خواننده عرب انتخاب شده بود در نظر سنجی رادیو سوا نیز جایگاه نخست را کسب کرده بود.

در نظر سنجی امسال، ابوعزرائیل رزمنده عراقی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، محمد بن نایف ولیعهد عربستان، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، محمد بن زاید ولیعهد امارات، مارک زوکربرگ مؤسس فیسبوک و مالک آن، و معاذ الکساسبه خلبان اردنی که توسط داعش سوزانده شد به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم مؤثرترین چهره های جهان عرب در سال 2015 را از آن خود کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.