سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی به مرز ۶۰۰ نفر رسید.

تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی به مرز ۶۰۰ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، امیر پور‌‌مهدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی اظهار داشت: با ثبت‌نام 47 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پرونده این ثبت‌نام در فرمانداری مشهد مقدس بسته شد؛ بالاترین سن ثبت‌نام در این انتخابات این مجلس 88 سال و کمترین سن 28 سال بوده است.

وی در بیان آخرین آمار از ثبت‌نام کاندیدا‌های مجالس شورای اسلامی گفت: تا ساعت 24 شامگاه گذشته، 575 نفر در مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند که سهم زنان از این آمار 69 نفر بوده است.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به ثبت نام کاندیدا‌ها در سایر شهرستان‌ها، افزود: تا شامگاه گذشته، مشهد مقدس با ثبت نام 281 نفر، نیشابور 36 نفر، سبزوار 25 نفر، تربت جام 37 نفر، خاف 26 نفر، تربت حیدریه 34 نفر، درگز 24 نفر، قوچان 22 نفر، فریمان 29 نفر، چناران 27 نفر، کاشمر 18 نفر و گناباد 16 نفر ثبت نام کرده‌اند.

پور مهدی با اشاره به اعلام نتایج به‌صورت قطعی و نهایی گفت: ساعت 16 آمار موقت به استحضار مردم می‌رسد و سعی می‌شود تا ساعت 21 بخش تکمیلی آمار به مردم ارائه شود؛ بنا به مصوبات و قوانین موجود، ثبت‌نام تا پایان روز چهارم دی‌ماه به طول می‌انجامد و نرم افزار ثبت‌نام در ساعت 23 قطع می‌شود؛ پس از آن می‌توان آمار قطعی و نهایی را اعلام کرد.

وی تاکید کرد: امروز به عنوان آخرین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی، ثبت نام‌ها به اوج خود می‌رسد؛ توقع می‌رود که مرز ثبت نام‌ها از 600 نفر عبور داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.