سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: تقویت حلقه اتصال بین خانواده شهدا و ایثارگران با مسئولان و ایجاد همدلی و نزدیکی در جامعه ایثارگران و رفع کردن مشکلات این قشر از دیگر اهداف تشکیل این شوراست.

شورای مشورتی در امور ایثارگران در پی رفع مشکلات این قشر است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس، طی احکام جداگانه از سوی سرپرست فرمانداری این شهرستان، فرامرز پوربابا، مرتضی خلج، صیف‌الله صالح، حسین نبی‌پور و محمد‌اسمعیل حبیبی‌فیضی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به‌عنوان اعضای شورای مشورتی فرماندار در امور ایثارگران منصوب و احکام آنها در محل فرمانداری ملارد اعطا شد.

بهمن خطیبی در این جلسه، اظهار کرد: این شورا با هدف بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران برای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و ارتقای منزلت ایثارگران تشکیل‌شده است.

وی ابراز کرد: تقویت حلقه اتصال بین خانواده شهدا و ایثارگران با مسئولان و ایجاد همدلی و نزدیکی در جامعه ایثارگران و رفع کردن مشکلات این قشر از دیگر اهداف تشکیل این شوراست.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: اعضای این شورا بازو‌های مشورتی فرماندار در زمینه‌های مختلف مربوط به نقش ایثارگران در جامعه است. 

وی بیان کرد: ایثارگران و خانواده‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و حتی پس از جنگ با صبر و شکیبایی، نظام را بیمه و کشور را اداره کردند.

 فرامرز پوربابا نیز در این جلسه گزارشی از خدمات ارائه شده به خانواده‌های تحت پوشش این سازمان را در این شهرستان بیان کرد و گفت: 197 نفر از همسران و والدین شهدا، 97 نفر از جانبازان عزیز و 50 نفر از ایثارگران معزز مستمری‌بگیر این اداره هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد در پایان متذکر شد: پیکر مطهر 453 شهید والامقام در گلزارهای شهدای این شهرستان به خاک سپرده شده‌اند و ساماندهی این گلزارها اولویت کار بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.