نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی در بین شیعه و سنی است.

انگلیس در پیشانی اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در نماز جمعه اهل سنت روستای نوغاب شهرستان درمیان با اشاره به آغاز هفته وحدت و تدبیر امام خمینی(ره) اظهار داشت: وظیفه همه ما مراقبت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.
وی با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت محمد رسول‌الله(ص) و آغاز هفته وحدت، ادامه داد: مسئله وحدت در بین مسلمان بسیار حائز اهمیت است.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از پیامبر(ص) رحمت و مهربانی، جامعه عرب و بقیه مناطق دنیا در جاهلیت به سر می‌بردند، متذکر شد: غارت‌گری، بت‌پرستی، دوری از اخلاق، ظلم به دیگران، تفرقه و دوری از علم و دانش تنها بخشی از جاهلیت قبل از پیامبر اسلام(ص) است.
 
عبادی با اشاره به اینکه رسول اکرم(ص) در آن دوران، انقلابی در جامعه عقب‌افتاده عرب ایجاد کرد، یادآور شد: با آمدن حضرت رسول‌الله(ص) خداپرستی، اخلاق‌مداری، رعایت حقوق، علم و دانش و ایثارگری شکل گرفت.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت توضیح داد: اگر به آموزه‌های پیامبر اسلام (ص) عمل کنیم، هیچ‌گاه رژیم فاسد صهیونیستی و سردمداران استکبار جهانی جرأت ظلم بر بیش از 1.5 میلیارد مسلمان را نخواهند داشت.
وی تأکید کرد: دلیل مقابله آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس با مسلمانان، گسترش موج اسلام‌خواهی در دنیا است.
عبادی با بیان اینکه امروز نقطه مقابل اسلام ناب محمدی(ص)، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا قرار دارد، گفت: رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی اصلاً علاقه ندارد که در منطقه، کشوری اسلامی با قدرت شکل بگیرد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به خطر شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و بیان داشت: انگلیس با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی، قومی و نژادی در بین ملت‌های مسلمان است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز غرب با غارت‌گری، کشتار مردم و تفرقه‌اندازی در جاهلیت به سر می‌برد.
عبادی در پایان نسخه نجات‌بخش بشریت را اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و ادامه داد: اگر در مسیر و مکتب رسول‌الله(ص) گام برداریم، یقیناً عنایت خداوند متعال شامل حال ما می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.