با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم کرمانشاه در رشته قرائت ۴ نخبه قاری نخبه خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان به فینال این رشته از مسابقات راه یافتند.

درخشش ۴ قاری نخبه خراسان رضوی در مسابقات قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضو ی، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و بزرگداشت قاریان مهاجر الی الله  در کرمانشاه در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش شب گذشته در بخش برادران رقابت 32 قاری برتر از سراسر کشور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مرحله مختار دهقان ،حمید حق طلب ،حمیدرضا عباسی ،حامد علیزاده ،محمد مشمول و مهدی شجاع به عنوان نمایندگان خراسان رضوی به رقابت با سایر رقبا پرداختند

پس رقابت این 32 نخبه قرانی در پایان 9 قاری برتر به فینال این رشته راه یافتند که در میان راه یافتگان نام مختار دهقان و حمید حق طلب به چشم می خورد.

نخبگان قرآنی خراسان رضوی امشب در مرحله فینال با سایر رقبای خود از استان های تهران ،قزوین ،آذربایجان شرقی و همدان به رقابت خواهند پرداخت.

درخشش بانوان قاری خراسان رضوی در مسابقات سراسری قرآن کریم

همچنین عصر امروز در بخش خواهران رقابت 17 قاری برتر از سراسر کشور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مرحله زینب ضیا دوست،راحله اسکندری و مرضیه میرزایی پور به عنوان نمایندگان خراسان رضوی به رقابت با سایر رقبا پرداختند.

پس رقابت این 17 نخبه قرانی در پایان 8 قاری برتر به فینال این رشته راه یافتند که در میان راه یافتگان نام راحله اسکندری و مرضیه میرزایی پور به چشم می خورد.

نخبگان قرآنی خراسان رضوی هم اکنون در مرحله فینال این مسابقات با سایر رقبای خود از استان های کرمانشاه ،تهران ،قم ،البرز و همدان به رقابت خواهند پرداخت.

یادآور می شود مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم از 28 آذر تا 5 دی ماه در کرمانشاه در حال برگزاری است و خراسان رضوی در این مسابقات 38 نماینده دارد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با برگزاری فینال حفظ کل و قرائت بخش برادران و حفظ کل بخش خواهران  در روز شنبه پنجم دی‌ماه برگزار و از برگزیدگان این دوره با حضور مسئولان کشوری و لشگری تجلیل خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.