اختتامیه مرحله استانی تور کویر نوردی سمنان با معرفی نفرات برتر این رقابت‌ها با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در مهدی‌شهر برگزار شد.

 نخستین تور رالی سه‌گانه کویر نوردی سمنان برگزار شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،در خاتمه این رقابت‌ها، «زهرا قلعه بانی» از گروه مهدی‌شهر اول شد و دو گروه از شهرستان شاهرود عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بر این اساس، رانندگان «عمار رحیمی» و «محسن قدرتی» هر دو از شهرستان شاهرود به ترتیب دوم و سوم شدند.

ستاد برگزاری این مسابقات جوایز گروه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به ترتیب 20، 10 و پنج میلیون ریال اعلام کرد.

مرحله استانی تور رالی کویر نوردی با عنوان کاروان نشاط و امید صبح روز جمعه از مقابل مزار شهدای گمنام شهر سمنان با شرکت 66 خودرو با خانواده و طی مسیر 200 کیلومتری شهرهای سمنان - سرخه - لاسجرد - شهمیرزاد و مهدی‌شهر برگزار شد.

محمدرضا قنبری فرماندار مهدی‌شهر در آیین اختتامیه این رقابت‌ها از برگزاری اختتامیه این رقابت‌ها استقبال کرد و گفت: ایجاد نشاط در مردم به‌ویژه برای جوانان بسیار مهم است.

مرحله دوم این رقابت‌ها در سطح ملی و در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب به مدت پنج روز از مبدأ شهر سمنان و حاشیه استان‌های کویری به مقصد جنوب ایران و با مشارکت یکی از مناطق آزاد و دستگاه‌‌های مربوطه با عنوان کاروان همدلی و هم‌زبانی اجرا می‌شود.

مرحله بین‌المللی این رالی نیز در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت بین‌المللی در حاشیه کویر مرکزی و لوت ایران از مبدأ و مقصد استان سمنان به مدت هفت الی 10 روز با عنوان صلح و دوستی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.