رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رویداد ۹ دی متعلق به هیچ جناح و گروه خاص سیاسی نیست.

رویداد ۹ دی متعلق به هیچ جناح و گروه سیاسی نیست

  به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علی محمد نائینی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شعارهای روز 9 دی kdc مشخص کرد که مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند و برای دفاع از نظام و رهبری و مقابله با انحراف در صحنه حضور پیدا می کنند.
به گفته وی، از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، خط فتنه، نفوذ و مبارزه با نظام اسلامی در پیچیده ترین اشکال خود ظهور یافت و دشمنان انقلاب از همه گزینه ها، ظرفیت ها و تجارب خود برای مقابله و مهار نظام مردم سالاری دینی بهره گرفته است.
وی گفت: ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع خود، تهدیدها و فتنه ها را خنثی و هر روز بر استحکام نظام اسلامی افزوده است.
نائینی افزود: دولت های غربی که پیشتر در روش ها و الگوهای مختلف در برخورد با نظام اسلامی شکست را تجربه کرده بودند، با بهره گیری از الگوی جنگ نرم، انتخابات را در ایران هدف قرار دادند.
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آنها قبل از انتخابات 88 براساس اقدامات تئوریک در اتاق های فکر آمریکایی به این باور رسیدند که می توان از تجربه تکنیک های انقلاب های رنگی، همزمان با انتخابات، جمهوری اسلامی را از درو بی ثبات و فرو پاشید.
نایینی ادامه داد: قیام تاریخی و ماندگار 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از قله های فراموش نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز، حرکتی در فضای غبارالود و متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
وی یادآور شد: ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی؛ قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در 9دی را پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه آمریکایی معرفی می کند و از این جهت در ششمین سال بزرگداشت این قله فراموش نشدنی، شعار محوری امسال را تحت عنوان یوم الله 9 دی؛ مظهر نفوذناپذیری ملت ایران مقابل فتنه آمریکا اعلام می کند.
نایینی خاطرنشان کرد: در سالگرد گرامیداشت 9 دی، دستگاه ها، نهادها، سازمان های دولتی و تشکل های جوانان در محلات و سمن ها با حضور در چهار جلسه هماهنگی ستاد و تشکیل جلسات مختلف شور و نشاط و آمادگی خود را برای مشارکت در گرامیداشت 9 دی اعلام کردند.
وی اظهار داشت: آغاز برنامه های بزرگداشت 9 دی با ایراد خطبه های ائمه جمعه در نماز جمعه 4 دی آغاز و تا نماز جمعه 11 دی ماه ادامه خواهد داشت.
نائینی یادآور شد: برگزاری نشست شب خاطره، گالری عکس، نشست پژوهشی، شب شعر، همایش های علمی، تجمع بزرگ 6 هزار نفری طلاب، برپایی بیش از 5 هزار گردهمایی و فعال سازی بیش از 6500 وبلاگ توسط گروه های دانشجویی، حوزوی و جوانان از جمله برنامه های ششمین سالگرد بزرگداشت یوم الله 9 دی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.