مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: کسب عناوین متعدد در رقابت های قهرمانی کشور و وجود استعدادهای فراوان بوکس در شهرهای استان نشان می دهد که در صورت بهره مندی صحیح از این استعدادها، آینده این ورزش در استان بسیار درخشان خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان:آینده بوکس گلستان درخشان است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، بهمن طیبی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات بوکس گلستان که در گرگان برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات تاثیرگذار بوکس، درآمدزا نبودن آن است که موجب می شود انگیزه ورزشکاران پس از مدتی کاهش یافته و بتدریج از دنیای ورزش قهرمانی فاصله بگیرند.
وی بیان کرد: باید برای حفظ قهرمانان بوکس در گلستان برنامه ریزی شود که یکی از عوامل موثر در تحقق این اهداف، فراهم کردن شرایط اشتغال پایدار برای ورزشکاران است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان شرایط فعلی بوکس استان را مطلوب دانست و گفت: برنامه ریزی برای شناسایی و تربیت استعدادهای این رشته ورزشی در گلستان می تواند منجر به ظهور چهره های جدید بوکس در استان شود.
سرپرست هیات بوکس گلستان هم در این جلسه گفت: هدف اصلی هیات بوکس استان فراهم کردن زمینه برای فعالیت همه علاقه مندان و جوانان مستعد این رشته است.
علی بیانی اظهار کرد: پخش نشدن مسابقات بوکس از شبکه های تلویزیونی، مانع جدی رشد و گسترش این ورزش جذاب و پرطرفدار است و همه تلاش های انجام شده برای حل این مشکل تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است.
وی افزود: پیامد بی توجهی صدا و سیما به بوکس، رویگردانی حامیان مالی از این ورزش و به تبع آن پایین بودن درآمد ورزشکاران است.
در پایان این جلسه و با برگزاری انتخابات، علی بیانی تنها نامزد احراز مسئولیت هیات بوکس گلستان با کسب 13 رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس جدید هیات بوکس گلستان انتخاب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.